Etävianmäärityksen saatavuus vaihtelee kodinkoneesta ja maasta riippuen. Tarkistaaksesi, onko etävianmääritys saatavilla kodinkoneeseesi, mene Home Connect -sovelluksessasi kohtaan “Remote Diagnostics”. Siirry kohtaan “Service” > “Diagnostics and help” > “Diagnostics” ja valitse tukea tarvitseva kodinkone. Toinen vaihtoehto on soittaa asiakaspalveluun. Kun annat heille kyseisen mallinumeron, he voivat määrittää, onko etävianmääritys saatavilla kodinkoneellesi.
Siinä harvinaisessa tapauksessa, että kohtaat Bosch-kodinkoneesi kanssa ongelman, soita sovelluksessa näytettyyn asiakaspalvelunumeroon ja varaa etävianmääritysaika yhdistetylle kodinkoneellesi. Luvallasi Bosch-asiakaspalvelu tutkii kodinkoneesi etäyhteyden kautta, paikantaa ongelman ja antaa sinulle selkeät ohjeet. Jos ongelmaa ei voida korjata näin, Bosch-huoltoteknikolle annetaan tehtäväksi tulla kotiisi tarvittavien osien kanssa ja korjata ongelma.